2010. március 19., péntek

Tolkin Obol,Ha long

Tegnap egy turist office ajanlatat elfogadva atjottem Ha Long Bayre.
Foszezonban mindenfelekepp megeri elore foglalni,mert egy csomo bosszusagtol kimeli meg magat az ember, de most rengeteg szabad hajo horgonyzott a kikotoben.
Ha Long, mondani se kell,h world heritage es szerintem a vilag egyik........hanem a legszebb tengeri taja!!!!!!!
A monda szerint a sarkany itt ereszkedett ala a tengerbe es karmaival felsertve a foldet ezeket a szigeteket hagyta maga utan. Egyebkent a Ha Long Bay jelentese a Leszallo Sarkany Oble.
1969 sziget van itt,amelynek 99%-a lakatlan, de egyszeruen fantasztikus gyunyoru kepzodmenyek!!!
A valosag persze ennel egyszerubb............egy hatalmas folmozgas altal megsullyedt,megtort hegyeket elontott a viz es a fent maradt sziklakat,csucsokat surun benotte a novenyzet.

Aki volt mar Phi-Phi szigeten az eltudja kepzeklni............csak ez otvenszer akkora terulet................

Delutan egy-ket csepkobarlang megnezese utan lehorgonyoztunk es kaptunk a seggunk ala egy kajakot! 2 ora free time.............. Megindultam befele mint maci a malnasba,de a 15 sziget elhagyasa utan azt sem tudtam hol jarok!!! :)
Mivel tobb szaz hajo horgonyoz a szigetek korul, igy nagyon esznel kell lenni,h visszatalalj a sajatodhoz!!!! Szerencsere az egyik sziget csucsa kellemes punci formaju volt, igy rogton megjegyeztem es visszatalaltam!!! ( milyen szerencse,h imadom :) ).

Nagyon szuper csapat verodott ossze!!!! Ket ausztral.ket amerikai es egy uj-zelandi ....................meg harom gyonyoruseg ausztraliabol!!!!! Egyszeruen fantasztikusak voltak!!!!! Az iwiwre toltok kepeket , ide nem tudok!
Amikor ejfelkor mar tetofokara hagott a hangulat en is beindultam!! :) Felmentem a hajo tetejere es megugrottam a szokasos hatra szaltomat.................majd atusztam a hajo alatt! Ket-harom hatalmas levegot vettem majd visszausztam..................      perszeeeeeee  5 perc mulva ezek ossze-vissza voltak az oromtol,h  el a feher ember!! :):) Az Ausztral picsaknal nagyon nagy piros pontot szereztem!!!!!  :):) Teljesen kivoltak akadva a teljesitmenyemen,,,,,,,,,,,,,,,persze nem mondtam meg nekik,h kozben levegot vettem!! :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése