2010. január 7., csütörtök

Indulas

Az indulas szokasosnak mondhato. Ugyesen megszabadultam a kabatomtol Ferihegyen hisz kint csak nyug lenne a nyakamon. Igy meg hatha valaki megorul neki.:) Tavaly ugyanez Frankfurtban sokkal nehezebb volt! Ott meg a gepre is felhoztak hogy megkeressek a gazdajat!Meg a hangosba is bemondtak.:)En meg lapitottam
mint szar a gazban nehogy a huseges kabatom meg ram talaljon!:)
Szokas szerint az Egypt Air-ral mentem Kuala Lumpurig onnan az Asia Air-ral Saigonba. Egy gondom volt csak,h a 2 gep cserejere 1 ora 30 percem volt es az egyik a National Airoportra erkezett a masik pedig a helyi
LCC-rol indult.A ket repter kb 40 km-re van egymastol es mivel a KL repter Azsia egyik legnagyobb reptere
igy idoigenyes a kijutas.Szerencsere csomagom nem volt a hatizsakon kivul (nem kellett varni a borondre)
igy orult rohanasba kezdhettem.Mindenkit megkerultem,atugrottam,elevagtam,kb 50-szer elmondva,h sorry,sorry,sorry..............,de az igazi gond a taxinal kezdodott mivel ott senkisem engedte,h elevagjak.Itt sorallas van es mindenki turelmetlen. A szalagkorlatot atugorva kenytelen voltam egy 5 $-ossal kibelelni az iranyito zsebet,h enyem legyen a kovetkezo kocsi! :) Mar veszni lattam a gepem,de jo fiut fogtam ki es a beigert borravaloert athagott minden kozlekedesi szabalyt,vegig 160-nal rongyolta az aszfaltot majd buszken mutatta az orat,h a szokasos 30 perc helyett 14 alatt ertunk!! Itt az ujabb rohanas az emberek kozott mar rutinmunka volt.Termeszetesen utolsokent pont befutottam. Szerencse,h jol ismertem mar mind a ket repteret
idegenkent nem lett volna eselyem.Jo buli volt es jo volt a vege! )
A gepre erve elovettem a kislapost es a jo kis hazai paprika palinkaval unnepelve itt ereztem eloszor,h magam mogott hagytam a rohano,srtesszes, hideg Europat es vegre Azsiaban vagyok!!!

Saigonban leszallva megcsapott Azsia semmihez sem foghato illata.Fulledt kellemes nyugodsagot araszto levegojet magamba szivva ereztem,h egy masik vilagban vagyok. Aki jart mar itt az tudja mirol beszelek aki meg nem annak eszebe jutok mikor eloszor keriti hatalmaba ez az erzes.............
A taxis hienakat lerazva gyalog indultam a centrum fele.Jolesett a hosszu repulout utan kisetalni magam..........
5 percenkent kaptam az ajanlatokat. A fiuk elakartak vinni,a lanyok meg.............szoval ok is csak mashova!:)
Egy szimpatikus sorozobe beterve feltoltottem boven a megcsappant vizhaztartasomat,majd elfogadtam egy motoros ajanlatat,h elvisz Pham Ngu Lao-ba. Errol mar hallottam, ez a turistak kedvenc helye.Itt minden megtalalhato amire szukseged van egy idegen varosban. Olcso,normalis szallas,finom kajak,rengeteg utazasi iroda,rep,vonat es buszjegy valtas,stb. Raadasul nagyon sok latnivalo gyalogosan elerheto. Az arak hasonloan nevetsegesen olcsok mint Kambordzsaban. Ma meg sorozgetek,pihengetek, ismerkedem a kornyekkel,de holnap mar megindulok valamerre,mert rengeteg a latnivalo...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése