2010. január 14., csütörtök

Saigon

Joooooooooooooo reggelt VIETNAM !!! Ma reggel Robin Williems oroke fulbemaszo mondata ugrott be nekem. Ezt nagyon kitalalta!!!!!! Aki latta a filmet tudja mirol beszelek aki meg nem az nezze meg!!!!!!
Egy het utan mar tudom es erzem............... I LOVE YOU SAIGON !!!!!

Bar tegnap egy kis negativ dolog is tortent,de azt hiszem ez csak Cindy problemaja (Cindynek csak en hivom,mert nem tudom kimondani a vietnami nevet :) ). Elhivott egy csaladi vacsorara,de en meg 3 napos ismeretseg utan nem ereztem, h ott lenne a helyem. Megertette es elengedett.
Ejjel a Crazy Horses nevu helyen iszogattam,tancolgattam es megismerkedtem 2 helybeli szepseggel.Mivel nem tudtam valasztani kozuluk, igy mindkettot a szobamba invitaltam. Reszleteket nem irok, mert hatha kiskoruak is olvassak az oldalt! :)
Reggel 7-kor Cindy lepett a szobamba! Mint kesobb kiderult munkaba indulas elott egy puszikat akart csak  adni.A legrosszabb pillanatban!!! Az egyik szepseg a vallamon pihent,de a masik eppen Bob Herceggel folytatott hosszas eszmecseret! Haaaaaaaaaaaaaaat nem volt boldog az arcocskaja!!!!!! :):)
Azota egy pillanatra sem enged el! Most is itt ul mogottem........ :)


Sokat beszelgetek az eszakrol jovo turistakkal ( 90 % ausztral es amerikai ).......sok infot lehet toluk osszegyujteni!!!! Sokkal jobb mint a Lonely Planet! :)
Gyonyoru helyekrol meseltek ahol kielhetem buvar szenvedelyemet!
Este valami tancos helyre akar vinni a kis draga............ pusz mindenkinek, majd irok...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése