2010. január 12., kedd

Saigon

Azt hiszem tegnap tulzasba vittem a szervezetbe bevitt alkohol mennyiseget! A vegiglatogatott barok szamat tekintve ez nem is csoda!?  :) Delben ebredtem egy idegen helyen,idegen agyban,de az ablakon kinezve meg a kornyek sem volt ismeros!  Hol vagyok??????? Hol az en jo kis hotelem????
A mozgasom hallva egy 50 ev koruli ven asszony jott a szobamba es gyumolcslevet hozott. Elso gondolatom az volt ; Uristen Csaba mit muveltel?????.................de aztan megnyugodtam,mert mondta,h a lanya dolgozni ment es varjak nyugodtan nemsokara jon. Bevetettem magam a kozeli sorozobe es vartam. Kivancsisag gyotort az elmult 12 ora esemenyeinek megismerese utan.  Meg a masodik soromet sem ittam meg mikor odalepett hozzam egy gyonyoru omlo fekete haju kis csaj es puszi-puszi mindha ezer eve ismernenk egymast es beleult az olembe. :) Azt mondta jo fej voltam tegnap csak eppen a hotelem nevet nem tudtam megmondani, ezert hazahozott magahoz!
Beszelgetesunk folyaman kiderult,h egy export-import cegnel dolgozik. Mar megint elojott Szabadi Csaba legendas szerencseje! Meg keresve sem talalhattam volna jobbat aki segit a jovoben letrehozando vietnami uzleteimben!! Raadasul hab a tortan,h az egyik batyja nagyfonok a vamosoknal. Remelem a kishugi boldogsaga erdekeben azt teszi majd amit mondok neki...... :)

Egy het utan kezdem atvenni a vietnami eletritmust! Az eloszor kaotikusnak tuno kozlekedes mara mar abszolut termeszetes.Delutan bereltem egy motort. Semmi nem kell hozza csak egy utlevel, 3 $ es sok batorsag.:) Itt azt sem tudjak mi az a jogositvany! Kulonben is ha kerik en megmondom,h keressek meg a kalocsai police pancelszekrenyeben,ok orzik mat tobb eve nekem ,en nem hordom magamnal!!! :):) Ha latjak,h nagyon hulye vagy tartanak neked egy felperces gyorstalpalot es menj a picsaba az uj motoroddal.................... :)
Vegul is rajottem itt is konnyu kozlekedni. A sok kis sarga latja,h jon egy nagy feher ember kis motoron,nagy sebesseggel itt felre kell huzodni!!!! :)
Most meg elvezem az egeszet,de gondolom csak az elso bukfencig...... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése