2010. február 11., csütörtök

Nha Trang

Tegnapelott kimentunk Valerivel a Tre Islandra. Ez egy nagyon kellemes sziget ahova hajoval vagy cable car-ral  lehet eljutni.En az utobbit valasztottam,mert mar eleg hajon ultem az utobbi ket hetben! :)
Jo dontes volt, mert gyonyoru a tenger felett lebegni..............es csodalatos kilatast nyujt 70-80 meter magasbol a kornyezo szigetekre,magas hegyekre,alattad uszo hajokra..........a kabinbol pedig dallamos lovely muzsika szol, h meg kellemesebbe tegye a 20 perces utat mig atersz. Mar indulas utan Valeri cinkosan ram kacsintott es labam koze terdelve hosszas beszelgetesbe kezdett Bob Herceggel a lagy zene csodas hangjaival adva az utemet edes beszelgetesuknek........................azt hiszem Mozart is hasonlo szituacioban komponalhatta meg a hires Varazsfuvola szerzemenyet...............:)
A sziget egy resze - ahova erkezik a cable car - a Vinpearle elnevezest kapta ami hatalmas 30 meteres betukkel bele van irva az oldalaba! :) Ugyhogy meg 20 kilometerrol is latszik!! Olyan mint Disnyland kicsiben!!! csak itt meg van underwater es waterworld vilag is!!!! Eloszor sokaltam a 300 ezres jegyet a kabinra, de aztan ra kellett jonnom,h egyaltalan nem sok, mert a szigeten mar minden ingyen van!!!!!!! Mindenbe beleulhetsz,ugorhatsz,csuszkalhatsz,poroghetsz,foroghatsz...............szaznal is tobb jatekgepet hasznalhatsz.........kristalytiszta feher homokos tengerparttal, csuzdakkal viziparkokkal,palmafakkal, stb..........szoval gyonyoru!!!!!!! Egy hete voltam az oceonographiai museumukban a kikotonel, de kar volt mert az itteni vizivilag szazszor szebb es gazdagabb!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaa es nagyon jol szorakoztam........egy helyen lehetett szabadtudos meruleseket csinalni! :)
Eloszor a fajos fulem miatt nem akartam, de mikor meghallottam, h az idiota japan turistak 14 meterrel tartrjak a csucsot nem birtam megallni,h ne menjek le!!! :):)
Persze elsore mar rogton 36 metert mentem!!! ( mikor meg megvolt a hajom Adrian en sokat szorakoztam ezzel,sokat gyakoroltam  :) ) Azt mondtak a helyiek a vallamat veregetve, h ez abszolut csucs es mostanaban biztos nem dontik meg. :) Ugyhogy ha valaki eljut ide kerdezzen ra nyugodtan ,h magyar ember tartja-e meg a csucsot??? :):) Egyebkent csak 1.40-ig voltam lent pedig siman birom 3.5-4 percig is. 4.20 a csucsom.Csak nem akartam tovabb fesziteni a hurt, mert belefolyhatott az atszakadt fulembe a viz es e miatt kezdett hanyingerem lenni es konnyen a tajekozokepesseg elvesztesehez vezethetett volna!!!!  Szoval nem jatek,de azert jol szorakoztam!!! Persze Valeri meg ossze-vissza izgulta magat........... :) Jo buli volt!
A nap megkoronazasakent visszamentunk az orosz  kozakkabatos haverom barjaba es reggelig vodkaztunk meg tancoltunk............. :):) Nagyon jo fejek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése