2010. február 11., csütörtök

Nha Trang

Hat tenyleg hihetetlenek!!! Minden fel van diszitve es csak mulatnak es isznak!!! Jo kozottuk lenni!
A hotelemben is minden fel van diszitve es tegnap nagy unnepseget rendeztek. Toltotek a whiskyt, sort,bort.............itt voly a tulaj Saigonbol es folyt a pia............nem szamitott semmi,azt mondtak Happy New Year!!!!!!! Azert egy kicsit hihetetlen es csodalatos is egyben,,mert tudom h milyen szegenyek megsem engednek ilyenkor egy fillert sem fizetni!!!!!!! Az o vendeguk vagyok!!!! Azt mondjak ne sertsem meg oket a penzemmel!!!!! Ilyen csak a szulofalumban van Homokmegyen,meg a meseben, de a vilagon sehol!!!!!

Mikor az elso motoromat bereltem felhivtak a figyelmemet,h mindig hasznaljak bukosisakot,mert a rendorok nagyon komolyan veszik es 10 $ a buntetes! Na ez ugy megijesztett,h ki sem hozom azota a hotelszobambol,h megcsak veletlenul sem vegyem fel es mar egy honapja csak reszegen es sisak nelkul vezetek, de rendort meg nem lattam!!! csak fent a hegyekben egyszer!!! :):) Na ezt elmeselem...........aranyosak voltak.
Mikor eltevedtem 10 napja. Mar tobb oraja mentem es befutottam egy kellemes kis falu 3-as keresztezodesebe es hatalmas meglepetesre egy kiulos teraszos etterem volt a sarkon egy isten hata mogotti helyen!!!!!!! Bevagtam a feket ............es.rogton ket sort kertem,mert kivoltam szaradva mint a sivatagi kut aszaly idejen es csak akkor lattam meg,h a szomszedos asztalnal 6 rendor ul sok csillaggal a vallukon,meg komoly abrazattal az arcukon, kavezik. Kedvesen mosolyogtam rajuk es intettem nekik,h igyanak velem egy sort. Rogton elmosolyodtak es atinvitaltak az asztalukhoz.Elmeseltek,h egy ez egy nagyon fontos keresztezodes a tartomany hataran es oket azert vezenyeltek oda,de sort nem ihatnak mert a parancsnokuk rogton bortonbe csukatna oket,de este ha levetik az egyenruhat szivesen soroznek velem!!!! Azt mondtak annyit ihatok feloluk amennyi jol esik csak sose okozzak balesetet, mert akkor hivatalbol intezkedni kell nekik!!! Ez persze abszolut termeszetes!!!
Bocs,de el kell meselni lao rendorrel valo talalkozasomat is ,mert akkor nem irtam le es feledesbe fog merulni...........pedig szerintem aranyos story.............
Szoval kiugrott elem egy hid elott az ut kozepere,h ki sem tudtam kerulni!!!! Leallittatta velem a motort es 20 $-ra akart buntetni. Persze azonnal masik 5 rendor es legalabb 50 fos tomeg gyult ossze korulottunk!! :)
Huuuuuuuuuuu nagyon felhaborodtam!!!!!  es orditozni kezdtem vele ,h engem akarsz megbuntetni te kis senki!!!! mikor  mindenki atmegy a piroson,4-5-en ulnek egy motoron, ossze-visszamenek es senkisem tart be egy szabalyt sem??????????????? Azert mert feher vagyok????? Erre nagyon visszavett az arcabol es kozolte, h akkor 10 $!! micsoda!!!!!!!????????????????????? Te meg eletedben nem lattal annyi penzt egyben, meg kulonben is ha nekem 10 dollarom lenne mar regen elvettem volna felesegul egy laoszi szepseget!!! Oke akkor legyen 5. Te hulye vagy ???? Ot dollarert itt ihatok, ehetek reggelig!!!! Erre konyorgore fogta es azt mondta,h legalabb valamennyit adjak neki amennyit gondolok, mert megszegyenul az emberek elott es a kollegai elott, ...........mindenki bennunket nez!!!! Erre belegyurtem 2 dollart a felso zsebebe es megveregetve a vallat mondtam neki,h vigyorogjon,h mindenki azt higgye,h kurva jol jart!!! :):)

Na ennyit a helyi rendorokrol.........................nalunk mar 2$-ral nem tudom oket megvenni!!! :):)
kesobb folytatom.......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése