2011. április 13., szerda

Bali 61.-65. nap


A gepen egy hatalmasat aludtam, ( kb 4,5 oras az ut ) igy kicsit masnaposan,de vidaman erkeztem meg kedvenc szigetemre. A reptertol mindossze 3-4 km Kuta, ezert nem kell beugrani a taxisoknak mikor eljatsza, h azert sok mert messze van!!! :)
Ha kisetalsz a repter teruleterol azonnal kinaljak magukat a motoros taxisok. 3 $-nal nem szabad nekik tobbet adni. Egy teli tank benzin a motorba 1 $ !!!! Pedig 2-3 evvel ezelott oriasi tuntetesek voltak az uzemanyag aremelkedes miatt. Akkor mennyi lehetett elotte???? :):)
A regi kedvenc hotelembe, a Prawitaba vitettem magam, ahol persze mindenki jol emlekezett ram, igy most is a legnagyobb kedvezmenyt sikerult kicsikarnom toluk. :)
Par napot most csak a sziesztazasra es a regi kedvenc helyeim, barataim meglatogatasara szantam.
A hotelnak nagyon kellemes medenceje van es szerencsere tobb ausztral csaj is inkabb itt tolti a delutanjait, mint a tengerparton. Estenkent meg persze itt is beindul az elet, hiszen Kuta leghiresebb utcajaba, a Legian streeten vagyok. ( vegul is ezert valasztottam!!! :) )
Estere megvettem a jegyem Sulawesire, Manadoba. Ez a sziget eszaki felen talalhato, ahol allitolag a vilag egyik legszebb merulohelyei vannak! Kivancsian varom!
Az utazas itt Indoneziaban roppant egyszeru es olcso. Rengeteg helyi legitarsasag kinalja szolgaltatasait.
Mivel 17.506 szigetbol all az orszag , igy gyakorlatilag csak hajoval es repulovel tudnak kozlekedni. Aki idomilliomos az persze mehet hajoval is, de pl mig Denpasar- Makassar ( Del-Sulawesi ) 1 ora repulovel, addig egy het hajoval!!!!! Szoval nekem egyenlore marad a repulo!! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése