2011. február 18., péntek

AYUTTHAYA - CHIANG MAI 7.nap

Mivel az utobbi 4 napban mar annyi wat-ot es buddhat lattam, mint Ciccolina f...szt, igy kezdett a hocipom teli lenni a kulturalis oroksegeikkel. Szeretem en az ilyesmit, csak nem ennyire tomenyen !!! :)
Briginek meg keves volt a romok nyujtotta elmeny, ezert a maradas mellett dontott.
Utana pedig Lopburiba, Phitsanulokba, es egy ujabb regi fovarosba Shukotaiba akar menni.
Ezek gyakorlatilag mind utbaesnek Chiang Mai fele, de itt is csak hasonlo romokat es watokat lehet csodalni. Csak epp ezeket masik kiraly epitette !! Igy ismet kulonvaltunk es majd 1 het mulva Chiang Maiben talizunk ujra.
Nekem mar nagyon hianyzott egy kis lazasag, edenkerti buli..........meg ,hogy ugy szabadicsabasan elengedjem magam.
Reggel egy tuk-tukkal kivitettem magam a vasutallomasra es vonattal kozvetlenul Chiang Maiba mentem. Mivel ez az eszak-deli fo vasutvonal igy reggel 9.40-kor es este 9-kor is indul vonat. A nappali vonat elonye, h kedvedre nezelodhetsz utkozben, az ejszakaie pedig, h kialhatod magad reggelig es meg egy nap szallodat is sporolsz !!! :)
Turista sleeping buszok is estenkent indulnak 500 bathert, de en a vonatot kenyelmesebbnek tartom. Az ar hasonlo, a vonatert 570-et kertek es ezert az arert uditoket es kajat is felszolgalnak !!!
Este 8 korul mar mag is erkeztem. Az allomastol kb 2 km a centrum ahova a tuk-tukos 50-60 bathert visz , persze egy kis alku utan !!! :)
Nekem most setalni volt kedvem, igy kellemes 20 perces gyaloglas utan ertem el a cityt.
Utkozben jokat nosztalgiaztam a ket eve itt eltoltott 15 napon. Mar izgalommal vartam, h vajon hany regi barat es csaj emlekszik meg ram !!!!
Biztos voltam benne, h sokan, mert nem szoktam nyom nelkul tavozni sehonnan sem !!! :):) Megkerestem a regi hotelem es orommel konstataltam, h meg elek az emlekukben es nem csak azert vigyorognak fulig ero szajjal, mert a penzes turistat latjak bennem.
Vagy azt is ???????? :) A regi baratsagunkra tekintettel sikerult lealkudni egy 800 bathos szobat 500-ra, igy hamar be is cuccoltam es megindulhattam nosztalgiazni az ejszakaba.............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése