2011. február 18., péntek

CHIANG MAI 8.-12.nap

Nagyon kellemes meglepetesre - bar titkon azert remeltem - szinte mindenhol emlekeztek ram !!!! :)
A regi csajaim kozul sajnos csak egyet talaltam meg, a masikrol senki sem tudott semmit, a kedvencem
pedig eladta az ettermet es visszakoltozott szukebb hazajaba Issamba. A helyen most egy pakisztanbol idetelepult csalad nyitott egy Phesawar nevu ettermet. Uzentem neki.......nem tudom eljut-e hozza ????
Ezekbe a napokban kicsit belevetettem magam az ejszakaba, ami kifejezetten jol esik egy ilyen magamfajta
egyedulallo, fiatal legenynek !!!! :)
Az itteni ejszakai elet nagyon szines es valtozatos! Mindenki megtalalhatja a kedvere valo szorakozast! :)
A reszletektol  most tekintsetek el, mert nem akarom megbotrankoztatni az uri nagykozonseget es inkabb mindenkinek a fantaziajara bizom......... :):)
Eddig minden nap hajnalban ertem haza - es persze nem egyedul - igy delelott eselyem sincs felebredni ! :)
Egy finom ebed es egy jeghideg sorocske utan kenyelmesen vegigjarom kedvenc kiulos barjaimat es nagyokat dumalunk a regi es uj barataimmal. Elolvasom az interneten a hireket, leveleket, tozsdet, stb , majd altalaban megnezem a tegnapi meccsek osszefoglalojat. Este pedig egy kellemes vacsora, majd zuhany utan ujra kezdodhet az EJSZAKA !! :)
Tegnap kivetelesen egyedul tartottam hazafele es egy parkban megszolitottam Lizat, egy helyi szepseget. Kb negyed ora kellett, h meggyozzem, h legjobb lesz mindkettonknek ha nalam tolti az ejszakat. :)
Nagyon jo dontesnek bizonyult, mert nagyon tud ez a kislany! :) Penzt nem kert, de reggel persze elohozakodott a dumaval, h tamogassam szegenyes koltsegveteset amennyivel gondolom es amennyit meger
o nekem............. Hat igen! Tipikus NO !!!! Nem baj, mert meg igy is sokkal, sokkal olcsobb mint egy feleseg es meg csak vissza se beszel !!!!!!!! :):):)

Matol egy kicsit felfuggesztem az ejszakazast, mert delutan erkezik Brigi es korbe akarom jarni vele egy motorral a varos es kornyeke leglatvanyosabb, leghiresebb helyeit !!! Mar ram is fer par nap jozansag !! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése